Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ vím, jak to cítíte, sice jsem nemusel tak hluboko, ale prošel jsem si určitým "sebe-vysvobozením" a to NE tam hrálo významnou roli;-)

2 0
možnosti
Foto

Před lety jsem měl možnost slyšet jednu slečnu, která právě objevila (bylo jí objeveno), že smí, má, může, spíše však už musí říkat ne. Zářila, jako by objevila tajné poselství, tajemství. A opravdu to bylo tajemství jejího nespokojeného života. Doufám, že dnes už to umí stejně jako Vy:-)R^

2 0
možnosti
Foto

R^já se to učím každý den znova:-)

říkat ne je někdy zatraceně těžké ale máte pravdu že je to velice osvobozujícíR^

2 0
možnosti
Foto

souhlasím, zpočátku to bylo těžké, ale časem je to jedna z nejlepších investic do sebe :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1249x
Lektorka osobního rozvoje, milovnice života, cestovatelka, matka, partnerka, umělkyně, poradkyně v oblasti partnerských vztahů

www.moje-vztahy.cz

f: vztahy jako naše zrcadlo

Seznam rubrik