Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Protože v tomto rozvojovém státě funguje máloco, lidé se patrně inspirovali, takže naším národním sportem a zvykem je NIC nedodržovat (např. dopravní předpisy, stavební postupy atd.) a stejně havarijně často potom vypadají i partnerské vztahy. Život si docela hloupě komplikujeme zbytečně sami - a potom musí nastoupit se svým poradenstvím třeba autorka tohoto blogu ;-)

0 0
možnosti

Měl jsem štěstí na výchovu a bonmotovitého otce. Viz - Synu, ženy bytosti podivné jsou - pohlédni na matku svou ... Neženil jsem se proto, abych se rozvedl. Pokud nový sňatek - Jedině si vzít baronku Chotkovou, tu která vlastní alespoň polovinu Moravy - pobíhat od ženy k ženě, nemá žádný smysl. Dostal se mi do rukou inzertní časopis Seznamka, z doby 1 Republiky ! Muž, dva rybníky, les, pole - hledá vhodný prostějšek. Jinak nic ! Hrůza, žádný věk, výška, váha, odsoudil jsem ... Život ukázal - Ten člověk byl vlastně odpovědný , on hledal způsob své obživy a zajištění svých dětí ! Žádné manželství není ideální, pouze ty scény s O.Novým. Pokud normální muž a žena, sloučí své osudy, zplodí potomstvo - zřídí ŽL, makají - budují své chalupy, RD, zahrady, podporují děti na studiích, dostalo se jim vzoru modelu rodičů vlastních, (že to tedy lze) - Kde mají vzít čas a bádat o vztazích - o rozvodech ? Konají - hádají se - podporují se a věkem se zklidní. Sblíží je to a mají radost nad dílem reálným. Pravda, dře to - jde to ... Pak je život docela hezkej. Ale otec měl pravdu - Ženy, bytosti ... ! A dodávám, ano i kius štěstí s vůlí je třeba mít ... :-)

0 0
možnosti

Spis i myslim, ze zeny nejsou bytosti podivne...

1 0
možnosti

J17a32n 25J33e71l79í78n49e59k

18. 1. 2018 12:26

Píšete hezky a dost rozumně.

Jenže život je úplně někde jinde. Největším problémem vztahů je prostředí, které oba partnery ovlivňuje. Vliv rodičů, dětí, přátel, zaměstnání, okolního světa, který není nikdy přátelský atd.

Abych byl konkrétní - jsem potřetí ženatý a až teď, jako starý pán, zažívám s mojí ženou hluboký vztah, protože se snažíme žít pouze jeden pro druhého bez vedlejších vlivů, dokonce jsme na podlaze našeho nového domu z odlišných dlaždic nechali vytvořit obdélník, pod kterým jsou pohřbeny vzpomínky na minulé životy a my už na ně nevzpomínáme ani nemyslíme.

Vím, že je těžké v téhle době navázat plnohodnotný vztah, který nazýváme láskou. Ale říkám, že to jde, jen to lidé neumí...

2 0
možnosti
Foto

děkuji za Vaše sdílení. Nevím, kde vidíte život vy, já jsem si prošla také neúspěšnými vztahy a dost to bolelo. Dnes mám laskavého partnera a to hlavně díky tomu, že jsem se dokázala přenést přes ten vliv okolního prostředí, který tak původně deformoval můj pohled na muže, vztahy, svět a sebe samu. Jde o vnitřní změnu, o vůli růst a vyvíjet své vědomí směrem k poznání sebe sama a principů života obecně. Všechno má svůj řád a každý problém obsahuje řešení. Jen to nevzdávat a jít za svojí svobodou. Mějte se krásně.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS