Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak už jenom uvést kontakt na sebe, a ceník. A je to!

2 0
možnosti
Foto

Tentokrát, ač se mně to často nestává, jsem opomenul CV autorky pod jejím foto, neb mě více zaujmul nadpis a téma:-/ Jinak, děti jsou nejvěrnějším zrcadlem svých rodičů, a to zrcadlem nepokřiveným, ani převracejícím skutečnost, jak jinak u zrcadel bývá. Nějaký koučing rodiče nepředělá, ovšem i z něj se dá asi žít, potažmo i v nějaké té neziskovce, i se ,,nějak" ve vlast. životě ,,etablovat". Jak je to v rodině autorky, to si nedovolím posoudit. Možná i oni mají dobré kouče;-)

1 0
možnosti
Foto

H22a75n11a 50V54l47k10o87v56á

28. 4. 2018 15:56

Vždycky když tady vidím ten návod na správná životní řešení, podívám se do medailonku - a ještě jsem se nezmýlila - "kouč" či "lektor" a takto neplacená reklama...

Měli by vás stáhnout do soukromých.

0 0
možnosti
Foto

,,Děti chřadnou nebo vzkvétají ze vztahu svých rodičů"R^ Je ovšem až úsměvné, ovšem asi i až tristní, když si ,,děvčátka" vylévají své ,,slžičky" do veřejného prostoru, atˇ na Fb, či jinak. Nemluvě o tom, že tím často mohou jen přilévat olej do ohně:-/

2 1
možnosti
Foto

P.S.. ony FB stránky si totiž může přečíst leckdo, jejich partnerů, atˇ byvších či současných nevyjímaje, popř. je na to i jiné dobré i ,,dobré" duše upozorní;-(;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1249x
Lektorka osobního rozvoje, milovnice života, cestovatelka, matka, partnerka, umělkyně, poradkyně v oblasti partnerských vztahů

www.moje-vztahy.cz

f: vztahy jako naše zrcadlo

Seznam rubrik